7.4.08

Väderleksobservationer

Observation nummer 1: Nu är det snöstorm ute! Här kan man verkligen tala om aprilväder; precis när jag var säker på att våren ändå var på väg - efter falsklarm på falsklarm - så kommer det här. Jag hoppas sannerligen att snön är ett kort interludium, för nu är jag otroligt less på det här vädret.

Observation nummer 2: Det här tycks utvecklas till en väderobservations-blogg. Det måste bero på att jag numer är för utmattad av heltidsjobb och annat för att filosofera över djupare saker. Men jag ska försöka slita min uppmärksamhet från det, för varje svensk, så intressanta ämnet väderlek till något mer rafflande, jag lovar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

När tänker du kalla dig färdig lärare??? Grattis igen!

Moa sa...

Snart snart, måste bara lämna in den slutgiltiga uppsatsversionen först :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails