19.4.08

Morgonstund har guld i mund

Jaha, nu när jag har vant mig att kliva upp tidigt på morgonen så vaknar jag förstås tidigt på helgen också. Klockan 07.00 vaknade jag första gången och sen har jag halvsovit fram till 08.20 då jag inte orkade ligga kvar i sängen längre. Det kan ju kännas lite tråkigt att inte kunna riktigt sova ut, men å andra sidan så blir man ju mer effektiv på det här sättet. Jag håller på att se slutet på Sällskapsresan som jag inte orkade se klart igår kväll och jag tänkte hinna vattna min orkidé också, vilket verkar vara lite av ett projekt.

Ryktet säger också att det ska vara 10 grader varmt och strålande sol idag så jag tänker vara ute så mycket som möjligt för att fräscha på min look lite. Inledningsvis blir det nog en lång promenad med kamera men sen får jag väl krypa ut på mitt tak och sitta då jag varken har balkong eller terass...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig liten blogg d hära!

Moa sa...

Tack så mycket!

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails