21.4.08

Trött

Idag skulle jag på en grej klockan 19 så jag orkade inte åka hem mellan utan stannade kvar på stan när jag kom in med Nordmalingsbussen vid 17-tiden. Det är helt sjukt hur trött man blir av det här med heltidsjobb kan jag bara säga. Jag kom hem kring 21.40 och då har jag hunnit duscha, fixa lunchlåda till imorgon (det är leverbiff i matsalen och det äter jag bara inte) och titta runt lite på internet. Nu är det dags för sängen och jag får gå och lägga mig med vetskapen om att lite samma sak gäller imorgon, fast då kommer jag i alla fall att åka hem innan jag ska bort igen. Livet som ansvarsfull vuxen är ibland ganska mycket all work and no play...

4 kommentarer:

Anonym sa...

VArför inte ett barbie-kalas på lördag med traktens ungar hängande i gardinerna... / Kram ma

Moa sa...

Det kan jag inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara...

Anonym sa...

Men jag viiilllll ha ett barbie-kalas -hela dagis ska komma!!!!!!!!!! Mammmaaaaa snäääällllllaaaaaa!!!!!!??

Moa sa...

Neeeeeeeej! Mamma ska åka på spa-resa till Värmland, mormor får ordna ett Barbie-kalas, hehehe :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails