7.3.08

Dave, Debbie och Slagathor

Jag trodde jag hade bloggat om det här tidigare, men tydligen inte. Jag ser på Scrubs just nu, en av de roligaste serierna jag vet. Dr. Kelso välkomnade just ett gäng nya AT-läkare och eftersom han inte orkade lära sig deras namn lät det på ungefär följande sätt:

Kelso: I'll just call all the guys Dave and the girls Debbie.
Glad tjej: My name is actually Debbie.
Kelso: Then, in the name of justice, I'll call you Slagathor. Come on Dave, Debbie and Slagathor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det där avsnittet är så roligt! jag älskar oxå Scrubs :)

Moa sa...

Ja, eller hur! Det är en så himla bra serie :)

sofia sa...

Schysst tips på smeknamn, om man träffar nån och inte riktigt kommer på nåt, då funkar ju alltid Slagathor. Hehe...

Poor Debbie... Moahahaha

Moa sa...

Ja, det är liksom det fulaste man bara kan komma på! :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails