8.3.08

It's guy love...

Nu har jag försökt flera gånger att ladda upp en youtube-film här men av någon anledning fungerar det inte, så jag får länka till den istället. Det är ett klipp från ett underbart avsnitt av Scrubs. Det är en kvinna som tror att hon lever i en musikal så i hela avsnittet sjunger och dansar alla karaktärer fram det de vill säga.

Den roligaste grejen är när JD och Turk framför en sång för att försöka förklara den platoniska kärlek de känner till varandra. Ett litet exempel är:

JD: It's like a married my best friend.
Turk: But in a totally manly way.
Båda: Let's go! It's guy love...

Klicka på länken och titta, det är hemskt roligt.

4 kommentarer:

sofia sa...

Haha! Lovely! Jag älskar scrubs också, ännu mer sånna här gånger...

Moa sa...

Ja, jag är helt såld på den här låten... :)

Anders Lindgren sa...

Hela det där avsnittet är en höjdare... Har sett det ett flertal gånger, och när jag nu slog på tv:n så visas just det avsnittet nu, så då kom jag ju att tänka på detta blogginlägg.

Moa sa...

Ja, det är verkligen jätteroligt. Det gick på tv i fredagskväll så då så jag det, sen repriserade de säkert avsnittet fler gånger. Jag gillade också hur de välkomnade henne till sjukhuset :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails