25.3.08

Opponeringsdags

Imorgon är det dags för uppsatsopponering och här är stressnivåerna höga just nu. Jag har suttit hela dagen och läst min opponentsuppsats för att försöka få någon ordning på vad jag ska säga. Just nu har jag finbesök också av mamma och lilla hunden Manne och det är jättetrevligt, men det är trist att behöva plugga just idag. Dessutom är jag rätt trött eftersom en viss liten varelse hoppade upp i sängen ungefär 6 gånger inatt för att kolla att jag var där. Han slickade mig på munnen samt trampade runt på mig - inte det bästa receptet för en ordentlig natts sömn direkt. Förhoppningsvis känns det mer avkopplat när jag gjort bort opponeringen och kan vara lite roligare sällskap för både hundar och människor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stort lycka till från mig! Vet hur det är med opponeringar...huvaligen...

Vet också hur det är när djur hoppar upp i sängen och trampar runt. Nuförtiden har vi två stycken små missar som gärna sover i sängen. Köpte en liten kompis till Pärlan förra veckan så att hon inte ska vara så ensam. Det har funkat fint! hon är också långhårig och heter Ghosti!

Vi måste höras snart! Tack för ditt sms, jag är så glad för din skull angående det du skrev! Kram!

Anonym sa...

Lycka till med förberedelserna inför morgondagen. Min erfarenhet är att du brukar vara en utmärkt opponent. Ha det så trevligt med familjen.

Kramar AO

Moa sa...

Linnéa: Tackar så mycket! Åh, så mysigt att ni skaffat en till katt. Det var snabba ryck :) Vi får absolut höras snart! Kramar!

AO: Tack så mycket, kära du! Vi kommer nog ha det bra, tror jag :) Kram!

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails