7.3.08

Nytt hopp

Idag var jag på handledning hos min nya handledare och det kändes jättebra. Hon hade delvis andra åsikter än min gamla handledare (som också var bra) och det som kändes så skönt var att hon tyckte jag skulle skippa två avsnitt som har orsakat mig stora bryderier och istället göra på ett annat sätt som nog kommer att bli mycket bättre. Efter massor av peppning och bra förslag känns det som att jag mycket mer vet vad jag ska göra och som att det dessutom kommer att bli ganska bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt med lite nya idéer! Att ha rätt handledare gör stor skillnad.

Moa sa...

Ja, det hjälpte verkligen. Speciellt som jag kunde släppa vissa otydliga och svåra saker och istället fokusera mig på sånt som jag visste hur jag skulle göra :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails