4.3.08

Den gröna klänningen

För någon månad sen såg jag filmen Atonement med Keira Knightley och även om jag hemskt gärna ville tycka om den så blev jag inte överförtjust i själva historien och karaktärerna. Däremot älskade jag kläderna, miljön de spelade in filmen i (både de underbara rummen och de fantastiska trädgårdarna) och fotot var också helt makalöst, alla rum badade i ljus så att det blev en otroligt luftig känsla. Här är några bilder från filmen, främst på Keira i den underbara klänning som blivit utsedd till tidernas vackraste filmklänning men även några andra mästerverk.






3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var verkligen en helt sanslöst vacker film... Jag gillade faktiskt berättelsen också.

Anonym sa...

Jag håller med dig - vilka ljuvliga bilder!

Moa sa...

emma: helt makalöst vacker var den, men det var ju bra att du gillade storyn också! :)

fru a: ja, det vore helt underbart att få vara där och fotografera... jag ska blogga in några bilder från filmen också, där ser man ännu mer det här underbara ljuset och fler snygga kläder :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails