22.12.08

En liten snörapport

Inatt har det snöat en massa, så det var ett vackert sagolandskap som mötte mig när jag tittade ut genom fönstret. Det har varit lite knapert med julstämning tills nu, julen har liksom känts så långt borta. Men igår laddade vi upp med en härlig långpromenad i snön och idag blev det lyxfrukost bestående av våfflor, drottningsylt och glass - allt medan vår översnöade granljusslinga sken utanför fönstret.

Nu bär det av för att inköpa lite sandpapper och andra dylika saker, och så ska vi börja på vårt julprojekt; att förvandla en gammal trädörr till en sänggavel. Spännande!

2 kommentarer:

Designe sa...

Hej! Så härligt med en rosa oas!:) Det låter ju superfint med en gammal trädörr som sänggavel, det blir säkert jättebra! Vilken fin stämpel nedan oxå i form av dalahäst! :)

Moa sa...

Haha, jag trodde jag hade suddat bort den presentationstexten :)

Dörren börjar arta sig, vi har slipat i flera timmar... Kul att du gillar stämpeln också, jag är väldigt kär i den själv också :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails