14.12.08

En rutig duk till byrån


Så här blev duken till byrån, väldigt mysig och julig om jag får säga det själv. Annars ger min kära byrå mig vissa bryderier när det gäller hur saker bäst bör arrangeras där. Just nu står det lite julsaker där, vår jul-en och, då jag ledsnade på att ha dem på köksbordet, även några vackra amaryllisar i vas. Detta efter att jag flyttat krukorna med hyacinterna till köksbordet, då jag tyckte att de skar sig mot jul-enen. Men är det inte irriterande när man känner att man har ett utrymme som man inte riktigt får till? Nåväl det får bli en utmaning att ta tag i efter att julen är över och julsakerna städats bort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det här DEN byrån?? Den du köpte på blocket med hemkörning?? =)

Moa sa...

HAHAHA, jajemän! Vad du kommer ihåg :) Fast jag skröt nog rätt mycket om den också, om jag minns rätt :) Så här ser den ut i sin helhet.

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails