17.12.08

Underbara pappersvaror

Jag hyser en stor kärlek till pappersvaror av olika slag. Under många år har det begränsats till att jag gillar att botanisera runt på kontorsvaruhus och pappersavdelningarna på en bokhandel. Nu mer kan den kärleken få sitt lystmäte uppfyllt i ännu högre grad. På nätet finns det nämligen en hel uppsjö människor och som också gillar papper och som tillverkar de mest fantastiska saker. Se bara här nedan på några exempel från Simplesong design. Allt jag kan säga är att jag gärna skulle vilja äga en gammeldags tryckpress, så att jag kunde göra egna korrespondenskort och brevpapper. I brist på en tryckpress kanske en fin järnstämpel som ändå ger lite reliefkänsla kunde duga. Så, se nu och njut.






3 kommentarer:

emve sa...

Jag gillar oxå pappersvaror!

Här är några etsy-favoriter:

boygirlparty.etsy.com
StephanieFizer.etsy.com
nutandbee.etsy.com
MarmeeCraft.etsy.com
TerriTaylorDesign.etsy.com

Anonym sa...

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=286702

Tack!!!! /ILS

Moa sa...

Em: Åh, tack för tipsen, ska kolla in dem! :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails