12.12.08

Julpolkagrisar

I tisdags var vi bjudna på glögg hos några vänner och jag ville ta med mig något litet dit. Efter lite funderande kom jag på att polkagrisstänger i en söt burk nog är en bra och julig gåbort-present. Min tanke var sen att knyta ett fint snöre runt kanten på locket, men jag tyckte ovansidan av locket var så fult. Martin kom då med förslaget att göra en etikett eller sätta något tyg över. Jag blev alldeles mållös över hans pyssliga och kreativa skarpsinne, men mycket nöjd förstås.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk fint bilde :) Kjempefint rutetet stoff (tyg)!

Moa sa...

Tack så mycket! Jag har använt en polaroid-action i Photoshop :) Tyget köpte jag här om dagen och ska sy en liten duk till brödfatet av den, fast lite kunde jag använda här också :)

emve sa...

Det blev ju jättefint!

Moa sa...

Tack så mycket! :)

hummmlan sa...

Åh så fint!
Får man sno idén? Har en hel kartong med små polkagrisar :-)
Några ska jag dock ha till mig själv! Jag är nämligen lite galen i polkagrisar...

Moa sa...

Tack! Hehe, ja det är bara att sno på :) Ja, allt kan man ju inte ge bort heller :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails