9.10.06

Praktikeuforin är total

Ojojoj! Nu har jag kommit hem från min första dag på en gymnasieskola (med undantag för mina tre år som elev förstås) och det har verkligen varit fantastiskt trevligt. Jag och en klasskompis delar handledare och hon är väldigt trevlig och hjälpsam, så det känns utomordentligt bra. Dessutom hade jag sån tur att hon precis skulle introducera nya arbeten i två klasser, så jag har fått massor av bra observationer gjorda till min VFU-rapport. Allt som allt känns det väldigt bra helt enkelt. Som grädde på moset fick vi dessutom sluta tidigare idag eftersom handledarens barn var sjukt och hon var tvungen att åka hem. Egentligen hade vi kunnat vara kvar och gå på andra lektioner, men det kändes skönt med en lugn start.

Jag satsade på en seriös lärarstudent-look med Chanelbågar, svart puffärmsskjorta och dyrjeans. Smart men chic var mottot.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails