16.10.06

Konsten att slippa arbeta

Det här var en fantastiskt kul artikel jag läste på Aftonbladets hemsida. Med tanke på att jag själv insett att jag i alla fall bitvis får klassas som arbetsskygg (idag är en sån där dag när jag bara lånat lite bibliioteksböcker men i övrigt inte fått något alls gjort). Läs och njut!


"Bill Murray kopierar Jay-Z för att slippa jobba. Den Oscarsbelönade skådespelaren uppger att han låtsas vara pensionerad.
- Det är som med Jay-Z. Han säger att han har lagt av fast han fortsätter att uppträda, säger Murray.
Bill medger att han inte vill jobba för mycket.
- När jag spelade in "Lost in translation" var jag borta i fem och en halv månad. Men egentligen är jag lat. Jag jobbar hårt när jag jobbar, men jag försöker undvika arbete."

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails