29.10.06

Om kopplingen mellan smink och studieresultat

Alldeles strax ska jag sätta igång med min VFU-rapport (a.k.a. praktik-rapport) som ska vara färdig på tisdag morgon. Min vana trogen kan jag inte förmå mig att börja skriva innan det är minsta möjliga tid kvar, det är ohyggligt irriterande, men jag kan bara inte. Jag känner mig dock ganska lugn eftersom jag hade tydliga frågeställningar, observerade en hel del intressanta saker och fick en kort men bra intervju med min handledare. Jag ska bara duscha och fixa till mig först - av någon anledning kan jag arbeta mycket bättre om jag är piffig samtidigt. Det är som en tjuvlyssning där en kvinna på Make Up Store sa typ "jag vet, jag kan inte ens tänka innan jag sminkat mig". Jag kanske ska passa på att måla på nytt nagellack också, så smattrar det snyggare på tangentbordet.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails