29.10.06

A bad hairday?


Åh, jag hittade en till bild som var så underbar att jag inte kunde låta bli att blogga in den. Detta är jag vid ca 12 års ålder. Jag genomgick en av mina rådhåriga faser, med ett rätt tragiskt resultat måste jag säga (men jag älskar naturligt rött hår, tro inget annat). Detta var innan den uppklippta puffluggens glansdagar, den här frisyren var mer rakt avklippt lugg (fast den är i och för sig väldigt puffig ändå) och rakt avklippt hår. Och kläderna? Ja, detta var under det där året när alla skulle vara så naturliga, och kläderna kom från H&M Rowells serie Back to nature. Det samlade resultatet är ju som synes helt spektakulärt!

1 kommentar:

sofia sa...

åh vilken underbar bild. Man ser att det är du, men det är samtidigt så främmande. Nästan som när man kollar genom mammas och pappas bilder från unga dar. Jag tror vi börjar bli gamla, äntligen!! Med ålder kommer respekt... ;)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails