14.11.06

En sista tanke innan sovdags

Jag håller på att trimma mina sovvanor, liksom ställa in sovtiden till 23-tiden. Fast nu är det lite tomt och tråkigt här sen mamma åkte härifrån i förmiddags medan jag var på skolan. Även om en etta är trång för fler än en person, så är det så mysigt med besök. Och jag fick dessutom både dammsuget och diskat flera gånger medan hon var här, vilket var toppen. Men nu måste jag ställa tillbaka mig själv till ensamboende, tur att jag hade telefonsällskap några timmar idag av världens bästa Miriam. Anna mailade mig en undersökning om att kvinnor som har ett nätverk av vänner att diskutera livets vedermödor med mår bättre och kan hantera stress på ett helt annat sätt än de som saknar det och det är ju helt sant. Jag skulle inte klara mig en dag utan familj och vänner. Det känns som att jag har skrivit många hyllningsbloggar om det, men det är ju så sant att det är värt att upprepas gång på gång!

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails