21.11.06

Tränar du som en Tom eller en Britney?

Jag har länkat till den här artikeln tidigare, men eftersom jag och Malin pratade om ett Blogthings-test som avslöjade hur man skulle komma i form (hon skulle ha en personlig tränare, medan jag bör träna yoga), så tyckte jag det var dags att blogga in den igen. Den roligaste beskrivningen är följande av den nyblivne äkta maken Tom Cruise:
Den överenergiske
Påminner om: Tom Cruise.
Kännetecken: Han springer in i träningssalen och joggar på stället tills passet börjar. Sedan börjar hans svettiga duell med ledaren: den överenergiske ska minsann visa vem som är mest vältränad. Han lägger till egna rörelser för att öka pulsen och springer skamlöst omkull sin omgivning i jakt på beundran.

Jag och Malin kände oss tyvärr båda mer som en Britney (minus cigaretterna visserligen, men ändå)...

Den trashiga

Påminner om: Britney Spears.
Kännetecken: En gång vältränad, nu ett rosslande vrak med lite väl kreativ bokföring på kalorikontot.
Efter träningen tänder hon en cigarett medan hon väntar på taxin. Väl hemma smäller hon i sig två kexchoklad. Det har hon ju förtjänat!

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails