8.11.06

Tvättstugerapport och fantastiska presenter

Nu verkar det som att min tvättstuga är up & running igen, så jag har bokat tid på fredag och lördag. Det var förstås stor rusning nu när alla har massa smutsig tvätt, så jag får gå i halvdana paltor några dagar till. För att undvika den värsta paniken ska jag handtvätta lite kläder idag, det är praktiskt att vara förutseende eftersom tvättmaskinen centrifugerar så dåligt att kläderna tar ett dygn att torka (om den nu inte mirakulöst nog har blivit bättre efter reparationen).

När jag kom hem från skolan så hade jag fått ett fantastiskt brev av min kära Linnéa som innehöll ett litet paket med 30 st Anne Taintor-vykort. Ni vet hon som gör de fantastiska retro-bilderna jag brukar blogga in. Jag blev helt salig av lycka över den vackerhet som asken rymde. Jag har fotat av dem alla och det är några nya som jag ska blogga in sen också. Fantastiskt är ordet!

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails