25.11.06

Saker att göra med en kladdkaka

I torsdags var Sofia här och hängde och jag bakade en kladdkaka som blev väldigt kladdig, när man åt den så fastnade den jättelätt på tänderna. Och plötsligt fick jag en snilleblixt och satte massor av kladdkaka på framtänderna och sen log jag flörtigt mot Sofia. Hon fick ett chockat skrattanfall jag kunde inte heller sluta fnissa. Grejen är att jag aldrig får för mig att göra den typen av fysisk humor, det är liksom inte min stil bara. Jag vet inte om det berodde på att jag varit ledig hela dagen och var liksom sprallig, eller om jag helt enkelt blev inspirerad av mina kära nya vänner på högstadiet. Jag menar, det där hade ju varit ett klassiskt hemkunskapsspex. Och hur är det nu man säger? Jo: man blir som dem man umgås med. Jag fasar för att det skulle vara sant.

1 kommentar:

sofia sa...

Hihihoho! Ååh, det var så underbart roligt!! Ett minne för livet! :O

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails