8.11.07

Fortsatt julstämning

Det mysiga livet fortsätter här i Falun. Idag när jag vaknade sken solen och så var det 5 minusgrader, ni kan ju tänka er hur fint det lyser om snön och frosten då. Jag tog självklart en liten fotopromenad för att försöka föreviga allt det vackra, men just nu fungerar det inte att ladda upp foton så jag kan inte dela med mig av det hela.

I övrigt har dagen erbjudit lite skolarbete, även om det blir svårare när man har en söt liten cirkushund som vill busa då och då. Jag och mamma har även varit hemskt husliga och bakat saffransskorpor, och så gjorde jag en tacopotatisgratäng till middag. Just precis nu kom hundarna in efter kvällspromenaden och lilla Manne springer runt mig som ett jehu, hoppar lite och försöker slicka mig på handen. Det är fint att vara omtyckt av en hund.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails