30.11.07

Exjobb, besök och återfunna ting

Just nu sitter jag och tvingar mig själv att jobba med mitt examensarbete. Det är tråkigt som få, men jag försöker ha strategin att göra allt så litet som möjligt. Det är ingen mening med att trissa upp hela saken eftersom jag då aldrig kommer att få något gjort alls. Min plan är att börja krafsa ihop något, och att sen bygga på. Förhoppningsvis kommer jag då att kunna få ihop något som kan bli godkänt så att jag kan lägga det här till handlingarna och gå vidare med mitt liv.

Medan jag sitter här och håller på att somna (jag blir alltid otroligt trött när jag ska plugga!) så ligger mitt finbesök Linnéa och sover på soffan. Hon ska vara här till på söndag och det är förstås hur trevligt som helst att prata, slappa och promenera ihop.

PS. När jag öppnade min läroplansbok så upptäckte jag att jag hade haft min nagelfil som bokmärke, så nu är det förlorade fåret hemma igen.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails