29.7.06

Chokladtryfflar, tinnar och torn

Huset på bilden är Chocolate Truffle Bed & Breakfast och går lätt in på min topplista över hus jag skulle vilja bo i. Jag menar, vem vill inte bo i en vacker snirklig bröllops- tårteliknande skapelse med en veranda som löper runt hela huset?

Jag hittade fotot när jag bild-googlade och tyckte det var ett fantastiskt sliskigt namn på ett hotell. Men det är ju helt i linje med Lorelai Gilmores åsikt att B&B:s är cutesie-cutesie och tvingar folk att mingla och umgås. Chocolate Truffle B&B är ju också helt i stil med de B&B-namn som nämns i serien. Jag tänkte att de skulle symbolisera den överdrivna sötheten, men de passar ju helt in i bilden. Eller vad sägs om The Bunny Hopp Inn, Suger Bear B&B och The Cheshire Cat B&B?

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails