18.7.06

En egofixerad blogg

Jag har ägnat mig lite åt min nya favvo-slappsyssla nämligen att bild-googla. Idag blev det en sökning på temat Moa för att se vilka saker jag kan känna gemenskap med. Det blev en hel del olika saker faktiskt, här nedan presenteras ett axplock. En fascinerande sak var att det fanns väldigt många asiatiska företag och saker som hette Moa. Här nedan ett snyggt museum.



Här har vi också en trevlig Moa, nämligen Moas Båge - en byggnad på Södertörns Högskola som jag har läst på i 3,5 år. När byggnaden precis invigts skulle jag registrera mig hos någon kårkille och när han såg mitt namn sa han "Moa... är det du som har parkerat din båge här?". Ett skämt han hade sugit på länge i hopp om att möta en Moa, no doubt.



Den här tyckte jag var kul. Här på bilden är det ju en ödla, men den mest kända Moa:n i djurriket är ju Moa-fågeln från typ Nya Zeeland. Men denna bild får representera djurtemat.



Här är jag ju i mitt esse, Mall Of America, a.k.a. MOA. Det passar perfekt till min shoppingpersonlighet!



Bilden talar sitt tydliga språk, här är det mer street cred som gäller...



Denna bild heter "Morning sky at Moa Park"

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails