30.7.06

A fabulous 50's gown

Av någon märklig anledning blir jag så pigg att jag orkar hänga vid datorn mer än fem minuter sent på kvällen. Igår satt jag typ en timme och bloggade och msn:ade lite, vilket var kul förstås. Men för det mesta är det soffan som gäller. Idag har jag redan hunnit se två filmer ("Den bästa sommaren" och "Princess Diaries I") och har precis börjat på min tredje ("Princess Diaries II").

Det är förstås hemskt trevligt på ett sätt att ligga och se film, men ändå rätt segt när man inte orkar göra nåot annat. Idag var jag mer godissugen än igårkväll, och joy of joys, jag har ju massor kvar :) Pust, nu måste jag gå och lägga mig igen, jag blir alldeles svettig av att bara sitta upp. Blir nog inget jobb imorgon heller...

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails