1.7.06

Klagovisorna talar till mig

De senaste dagarna har jag skrattat så himla mycket åt en länk min kära vän Anna skickade till mig. Det är en klagokör, där vanligt folk samlas för att tillsammans i sång klaga på vardagsföreteelser. Följ länken och lyssna på exempelvis makalösa "The Birmingham Song": http://www.ykon.org/kochta-kalleinen/complaintschoir.html

I den sången sjunger de en fras som talar till mig just nu: "why does my computer take so very long". Min dator är så otroligt seg att jag praktiskt taget känner de grå håren växa ut medan jag väntar på att den ska starta. Som exempel tar msn flera minuter att sätta igång och under tiden programmet arbetar kan man inte röra något alls, för då låser det sig... jasi, det är då inte lätt!

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails