28.3.07

Ett besök på Taj Mahal





Idag blev det restaurangbesök med Malin och Daniel och så pappa som var i Umeå och jobbade. Jag blev upphämtad med en lyxig hyrbil och passade förstås på att ta med mig allt returpapper och alla kartonger jag har lyckats samla på mig så att jag slipper cykla med dem till återvinningen. Det gäller att vara lite smart sådär och utnyttja alla möjligheter till max.

Det blev en indisk restaurang, Taj Mahal, som hade väldigt god mat. Eftersom jag typ aldrig äter indiskt så tog det ett tag att läsa igenom menyn och se vad som verkade godast men till sist fastnade jag för Chicken Tikka Butter Massala (eller hur det nu stavades). Jag passade förstås på att fota lite också, maten hade så vacker färg. Allt som serveras i gjutjärnsgryta ser ju lite mer intressant ut också, för den delen.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails