25.3.07

Syprojekt no. 2: Nåldyna

Trots sjukdom och mastig träningsvärk (japp, häftpistolspyssel kommer efter jogging på listan för vådliga aktiviteter) känner jag mig pysselsugen. Idag tänkte jag se om jag kan åstadkomma en fin nåldyna, det är ju något man absolut behöver när man är symaskinsägarinna och jag har hittat några söta modeller bland mina pyssliga medsystrar på Internet.

Den här hittade jag hos Whip up och eftersom det följde med en bra tutorial tror jag att det blir den här jag försöker mig på idag.

Den prickiga ovan och den blommiga nedan kommer båda från Little Miss Meshell, toppfina bägge två men det fanns ingen instruktion så jag avvaktar ett tag.


Den här päronskapelsen kommer från Hello my name is Heather, hon har alltid fantastiska foton av sina pysselprojekt.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails