23.3.07

Underbart strosande

Åh, så rasande trevligt jag har haft det idag! Jag och Sofia har tagit en långsam promenad runt stadskärnan och fotograferat vackra hus, glasskulpturer, fina skyltar, underbar caféinredning etcetera, etcetera. Dessutom satt vi några timmar och fikade och pratade på ett av Umeås finaste caféer. Helt toppen alltså.

Vi var också inne på symaskinsaffären och tittade på den underbara maskinen jag bloggade in häromdagen. Den såg väldigt fin ut, inte alls sliten och den var dessutom precis servad. Jag fick provsy lite också och den kändes mycket gedigen och bra att sy på. Allt som allt känns det som ett kap och jag har till imorgon på mig att fundera hur jag ska göra, för hon satte en liten lapp med mitt namn på den.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails