11.1.07

Klänningar på parad

De här klänningarna är en del av ett modereportage från förra numret av Damernas Värld. Bilderna är helt fabulösa och de två översta ska snart få ersätta två andra bilder i några ramar jag har på väggen bakom soffan. För några dagar sen kom jag på att jag hade hittat en helt perfekt bild som jag hade tänkt sätta upp på väggen, men jag kunde inte för mitt liv komma på vilken tidning den var i och om det var ett nytt eller gammalt nummer. Turligt nog nämnde jag denna frustration för Sofia när jag var där igår och hon kom ihåg att jag hade pratat om det, jag hade nämligen sagt åt henne att hon måste bläddra försiktigt i den tidningen så att det inte blev veck på bilden. Våra hjärnor arbetade fram och tillbaka och eftersom vi båda kom ihåg små detaljer kring vilken bild det kunde vara så växte minnet fram och till sist kom jag på vad det rörde sig om.



Bilder från Damernas Värld 01/2007

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails