13.1.07

Lördagskänslor

Det är något magiskt med lördagsmorgnar. Känslan av att vakna väl utsövd vid 10-tiden och veta att hela dagen ligger framför mig och är full av ändlösa möjligheter är oslagbar faktiskt. Jag brukar ligga kvar ett tag i sängen och läsa en bok eller lyssna på min iPod och bara njuta. Egentligen gör jag väl sällan något sådär alldeles spektakulärt, men lördagar för ändå med sig en känsla av frihet och potential för något underbart.

Efter att ha ätit en god frukost och pratat några timmar i telefon är det nu dags att ge sig ut på en skön långpromenad. Det har snöat hela morgonen så marken är full av fluffig snö och ikväll ska jag på en fest som jag vet kommer att bli underbart trevlig. Strålande utsikter, helt enkelt.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails