15.6.07

Ett syrénkantat soldäck

De senaste åren har jag tänkt att det vore så himla bra om vi byggde en stor altan bakom huset hemma i Luleå, eftersom det är en massa tomt där som vi aldrig använder. Altanen på solsidan är inte ultimat eftersom det blir så varmt där och solen bara ligger där vissa timmar, sen kommer den till framsidan först på kvällen.

Med mitt förslag skulle vi ha ett underbart soldäck där solen lyste hela dagen och det skulle dessutom vara lummigt och fint med syréner och annat vackert längs bakre kanten. Eftersom jag håller på att lära mig Illustrator lite smått så skissadejag ihop ett litet förslag på hur underbart det skulle kunna bli. Vem vill inte ligga där på de randiga solstolarna och läsa en bok eller sitta under parasollet och dricka saft?

5 kommentarer:

Linda sa...

Du är från Luleå?

Moa sa...

Jajemän :) Jag är född och mestadels uppvuxen i Luleå, men bor nu i Umeå. Är du också Lulebo?

Linda sa...

Aha... ja jag är född och uppvuxen i Luleå. Har vart en sväng i Frankrike och bott i sthlm men är nu tillbaka på lite mer permanent basis, jag o min kärbo har just köpt en lägga ihop nämligen...

Moa sa...

Trevligt! Annars tycker jag det är ganska vanligt att man stöter på Lulebor överallt annars än i just Luleå :)

Linda sa...

Hehe... ja det är sant. Vi är bra på att sprida ut oss över världen, särskilt Göteborg av någon anledning?

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails