2.6.07

Oh, vilken härlig dag

Jag fick besök av Miriam från Vilhelmina igår och vi spenderade en mysig kväll i soffan med mozzarellapizza Poirot-filmen Döden på nilen på tv4+. Hur trevligt som helst förstås. Efter en härlig natts sömn, frukost med lite lärarsnack (ja, det blir så när två lärare träffas) är det nu duschpaus och därefter hägrar en promenad till stan i det underbara vädret. Jag är ganska säker på att det kommer att bli över 20 grader varmt idag så det gäller att ladda med vatten och svala kläder. Är det inte härligt med lördag, sommar och underbara vänner?

2 kommentarer:

sofia sa...

Oj, värsta besöket! Det nämnde du aldrig igår... Jag har fått färg lite här och där märkte jag igårkväll, axlar och hals, nu gäller det att färga resten! :)

Moa sa...

Jag glömde nog bara bort det, vi bestämde det tidigare i veckan så det var lite spontant.

Jag solade hela eftermiddagen igår och brände mig framtill, medan jag är helt vit på övre delen av ryggen vilket ser fult ut när jag har linne... måste också åtgärdas! Vi får ta lite häng på din gräsmatta med linnen i veckan!

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails