11.6.07

Trötthet och vackra kort


Jag känner mig så otroligt trött just nu, det måste vara någon slags efterreaktion av skola, praktik, möhippeplanerande och inte minst min tandoperation. Kroppen får ganska mycket att göra när den ska kureras efter ett ingrepp, dels all stress men också infektioner och sånt. Just efter operationen hade jag ju inte tid att vila på grund av allt jag skulle göra med möhippan, men nu när jag är ledig så känner jag mig otroligt spak.

Idag fick jag trevligt nog två brev, och det från Linnéa innehöll detta underbara vintagekort förpackat i ett ljuvligt litet kuvert med prasslig rosa insida. Jag har länge tänkt att det vore trevligt att hitta några finare kuvert och detta var precis i den stil jag gillar - stilrent men ändå med en glamourös känsla.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails