4.6.07

Värmen + operationsskräck

Den här värmen gör mig fullständigt seg och matt. Jag tycker det är underbart att det är varmt ute men det är så förfärligt jobbigt när det är närmare 30 grader inomhus trots att jag har persiennerna nerdragna (som en annan eremit/psycho) och min fläkt igång. Det går liksom inte att komma undan någonstans och jag vill bara bosätta mig i kylskåpet.

Utomhus fläktar det ju åtminstone en del, vilket är skönt. Jag har spenderat eftermiddagen på en filt hos Sofia där vi faktiskt varit otroligt duktiga och båda jobbat med varsin hemtenta. Jag har bestämt att min måste vara färdig senast på onsdag eftersom jag har en tandoperation på torsdag. Jag känner mig helt galet nervös förstås, men Malin (som genomgått samma operation) har försäkrat mig om att jag inte kommer att komma ihåg något på grund av allt lugnande jag får. Vi diskuterade det där med att man egentligen ska ha någon som sover hos en på natten, men hon sa då väldigt sakligt att det ju ändå inte går att göra något. Om det blir något fel så somnar jag ju bara in och vaknar inte upp något mer. Kändes väldigt avslappnande att tänka på det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska tänka på dig på torsdag. Själv hade jag en mycket attraktiv tandis som tog bort min tand förra året. Visserligen familjefar, men ack vilken trevlig röst, och vackra ögon han hade. :) /AO

Moa sa...

Haha, ja det kan ju aldrig skada om tandisen är snygg förstås :) Fast den här gången kommer jag nog vara för drogad för att lägga märke till något sådant, dessutom tror jag att min tandis är kvinna så då var det inte så intressant...

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails