11.10.07

Datorstrul?

Åh, min dator verkar ha fått nippran. När jag försöker skriva in text i min webläsare så försvinner den blinkande pinnen (som indikerar att man kan skriva) hela tiden. Jag kan bara skriva typ en bokstav åt gången innan den börjar strula. Så har det börjat dyka upp en massa reklam pop-ups och sånt, jag vet inte om det är så att min dator är invaderad eller om jag har tryckt enter innan adresserna varit färdiga och därmed hamnat på reklamsidor av den anledningen. Det hela är typiskt irriterande i alla fall, jag har ingen som helst önskan om att min dator ska krascha eller angripas av virus/spionprogram. Tur att jag har en dataexpert som ska ringa mig om ett tag, jag vet faktiskt inte hur vanligt folk löser sina datorproblem.

1 kommentar:

Anonym sa...

nej, det är totalt obegripligt..eller så känner alla nån dataexpert på nåt sätt..

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails