28.10.07

Osannolika frisyrer!

Jag har just gjort den roligaste saken någonsin, nämligen att testa hur jag ser ut i olika frisyrer. Vissa är mer normala, andra är hopplöst 80-taliga eller har stor tantvarning. Så finns det flera som jag skulle kalla cheerleader-frisyrer, speciellt den längst till höger på rad två. Eller varför inte en busig kort frisyr? Jag tycker särskilt att den röda på nedersta raden har en härlig stuns, den påminner väldigt mycket om min mosters frisyr i slutet av 80-talet. Gå in på Clairol.com och testa själv! Ett annat ställe som också är lite roligt är covergirl.com, där kan man ladda upp en bild av sig själv och testa olika sminkningar. Nackdelen där är att det tar några dagar innan de har gjort iordning bilden så att den funkar i deras program, på hårsidan är det bara att ladda upp och börja ändra hårfärg och frisyr. Härligt söndagsnöje i alla fall.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Näst sista raden längst till höger - vilken jättefräsch frissa!!! / MA

sofia sa...

Du ser ut som Claire Danes, längst ner längst till höger...

Moa sa...

Mamma: haha, hur kunde jag ana att du skulle gilla den korta frisyren :)

Sofia: Hm, ja, kanske lite. jag tycker att jag ser ut lite som Donna i Beverly Hills längst till höger på andra raden - under de gyllene år då hon hade lockigt hår och spraylugg :)

Anonym sa...

Jag vill också testa, man måste bli medlem va? vad ska man skriva på zip code??

Moa sa...

Ja, det är ju superkul :)
Ja, jag tror man var tvungen att vara medlem. Minns inte vad jag skrev på zipcode, troligtvis min svenska eller så inget alls. Hoppas det fungerar och lycka till med frisyrvalen :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails