7.10.07

Summering av en söndag

Jag har spenderat kvällen med att se Sopranos och att äta nybakt bröd, vilket känns helt rätt för en söndagskväll måste jag säga. Söndagar är dagen då jag påfallande ofta handlar mat, bakar bröd och tittar på tv-serier av varierande kvalitetsgrad.

Jag har också slösurfat en hel del, läst bios om Project Runway-deltagare och annat av den kalibern. Dagens mest komiska upptäckt var att den lite speciella Angela (från PR) på sin hemsida, vid sidan av citat från Dalai Lama och Oscar Wilde, hade skrivit ihop en egen, väldigt obegriplig paroll: "Imagination captured, soul becomes master and mistress". Dagens mest chockerande upptäckt var när jag läste att hon som spelar psykologen i Sopranos utsågs till fulast i klassen i sexan. De gillar ju som bekant "most likely to..."-utnämningar i USA, men låt oss hoppas att den där inte var en av de vanligare.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails