31.10.07

Sol, idag

Idag var det sol hörrni, jag upprepar sol! Efter att ha blivit väckt klockan 08.06 (en timme före väckarklockan) av en bibliotekarie på UB som påpekade att en mailadress jag hade angett inte var densamma som min vanliga, kände jag mig ganska slö hela förmiddagen. Men som sagt, en solig dag får inte gå till spillo i denna gråa månad och därför tog jag en liten Sofiehemspromenad med kamera.

Det blev den vanliga skörden bilder och även om jag nu har lärt mig pappas gamla kamera lite bättre så känns det ändå lite sådär trist att alltid fota på samma ställe. Det vore mycket trevligare att gå på fotopromenader i, säg Rom. Eller Stockholm skulle också duga för den delen. Tur att jag snart ska till Falun så jag får fota något nytt (där finns det ju dessutom två söta hundar som kanagera modeller).

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails