12.10.07

Om hår och hälsa

Igår satte jag saxen i mitt hår och klippte upp det en del, plus att jag fixade luggen och klippte kortare runt ansiktet. De senaste månaderna har det liksom bara blivit mer och mer hängigt, jag tror inte att jag kan ha så himla långt hår helt enkelt. Skillnaden är astronomisk, på en gång blev det superlockigt och fluffigt vilket ändå känns mer som jag än hängande och platt.

Håret är nog annars det mest välmående hos mig, jag har ont i halsen och känner en allmän värk i kroppen vilket inte brukar vara ett så gott tecken. Tur att det är helg nu så att jag verkligen kan slappa och bara mysa. Det är precis vad jag känner för efter en intensiv vecka och social kväll, en myshelg med massor av te och film, där jag kan hitta balansen igen.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails