19.10.07

Förföriska Moo-produkter


Sen jag började använda Flickr har jag gått och suktat efter innehållet på den övre bilden: Moo minicards. Det är foton framkallade på tjockare papper och i ett helt annorlunda format. Enligt sidan kan man exempelvis ha dem som visitkort, men eftersom jag inte behöver det vill jag bara ha dem för att de är oemotståndligt söta. Bara som en lyxig grej man kan titta på, hänga upp några på kylen med magneter (vilket man förstås kan med vanliga kort också, I know), eller varför inte skicka med i brev till vänner.

Nu har de kommit med en ny grej som jag också känner mig mycket dragen till. Man kan göra egna vykort på tjockt papper och med laminerad framsida. Vore inte det alldeles fabulöst att ha ett gäng egna snygga vyxkort att skicka till folk? Kanske inte helt nödvändigt förstås, men lite lyxigt trevligt. Besök Moo och sukta lite, du med.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails