14.10.07

Kursanmälan

Jag har ju kommit på att det vore väldigt smart av mig att läsa någon slags kurs i grafisk kommunikation så att jag kan undervisa i det också. Min medieutbildning är ju nämligen väldigt smal med bara en massa teoretisk kunskap. Naturligtvis skulle detta ske samtidigt som jag jobbar, men jag tror att jag skulle kunna klara av att göra båda samtidigt. Jag lär ju ändå inte få en fast tjänst på 100 % prick i januari (man ska väl aldrig säga aldrig förstås, men chanserna är ju rätt små ändå).

I mitt sökande hittade jag förutom den perfekta Grafisk kommunikation 30 hp (dvs en termin) kurser i så spännande saker som Skidåkning i skolan, Sällskapsdjur och zoodjur, samt Att förstå och hantera stress. I vanlig ordning kunde jag förstås inte anmäla mig på studera.nu - sen när har den sidan någonsin fungerat? Och för den delen: sen när har man förstått var man ska klicka? Jag antar att problemet just nu är att alla vill anmäla sig, så jag får väl prova igen imorgon bitti.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails