17.5.07

Bye bye Gilmore Girls

Ikväll hade jag och Sofia vår Bye bye Gilmore Girls-kväll och för att verkligen hedra denna stund kom jag igår kväll på att jag skulle måla lite skyltar som gjorde min lilla lägenhet mer Stars Hollow-aktig. Det kanske ska sägas att jag satsade på kvantitet snarare än kvalitet, men de förhöjer åtminstone känslan en smula.

Stadsskylten som står på the town square.

Luke's Diner där det druckits många koppar kaffe genom åren.

Rorys favoritställe.

Skylt som Taylor lät installera när Stars Hollow fick sitt första trafikljus.

Hello Kitty är en viktig del av Gilmore Girlsens liv.

Slutligen en liten adjöhälsning för att göra det hela mer officiellt, se mer till hastverkets hjärta än själva penselprecisionen.

2 kommentarer:

karin sa...

hej, trevligt att snubbla över ett annat gg-fan... jag såg sista avsnittet igår, det kändes ganska ledsamt.

Moa sa...

Ja, det är liksom en konstig känsla, jag tror inte jag riktigt har smält att det inte kommer några fler avsnitt nu.

Men det var ett fint avsnitt ändå, jag gillar hur saker och ting redde upp sig för lorelai och med föräldrarna och allt. Det enda som kändes snopet var ju det med rory, men jag antar att det kan vara så. Hur som helst så är det ju tur att det finns 7 säsonger att titta på om och om igen :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails