5.5.07

Snart säger de adjö

Igår läste jag att det inte kommer någon fler säsong av Gilmore Girls, de två avsnitt som är kvar av säsong sju blir de sista. Det är liksom svårt att säga hur jag känner kring det här, det är ju sorgligt såklart fast samtidigt så är serien inte alls lika bra nu som i de första säsongerna och det är ju bäst att sluta på topp liksom. Eftersom jag är en sån som gillar att vänta på saker tjuvläste jag om vad som skulle hända och det verkar som att det kommer att bli bra, i alla fall av det jag kunde utläsa mellan raderna. Ett lyckligt slut är pepp nummer ett, pepp nummer två är att jag har de fem första säsongerna på DVD så att jag kan njuta av dem när helst jag vill.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh... My... God...! 75 artikler om Gilmore Girls! 75 stykker!
Wow, snakk om obsession:) Men faktisk var det mye interessant å lese om det du hadde skrevet, selv om jeg egentlig kom innom hit ved en ren tilfeldighet, for å finne stoff å skrive om til pizzabloggen min. Og Gilmore Girls er jo cool å se på. Men uansett: keep ut the good work:)

Moa sa...

Haha, ja jag är lite besatt av Gilmore Girls, det är bara att erkänna! Kul att du gillade det :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails