26.5.07

Sol, shopping och en söt bil


Vad är trevligare en solig lördag än att ta en promenad med en vän? Jag och Sophie gick ner till Strömpilen där vi strosade runt i affärer några timmar, det är så skönt när man inte direkt planerar att shoppa utan bara lugnt spankulerar. Jag provade ett dödligt snyggt rött läppstift från Nouba, men det var lite för lyxigt för min ekonomi just nu. Däremot hittade jag en fin sommarklänning på H&M som var på halva priset just idag, så det kändes som ett lagomt klipp.

På vägen hem, nedlastad av matkassa från Maxi, kunde jag ändå inte låta bli att fotografera denna lilla pärla till bil. Tyvärr lyckades inte mobilkameran fånga in hela dess underbara glans och färg, men ändå. Är den inte ljuvlig? Om jag fick välja vilken bil jag ville skulle denna helt klart stå högt i kurs.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails