28.5.07

En klänning till bröllopet

Idag hittade jag en underbar klänning till Malins bröllop och det bästa var att den var på superrea och bara kostade 200 kr! Det framkommer inte exakt av bilden men den har den där snygga bläckblåa färgen som jag tycker så mycket om och som passar perfekt till min solbränna (jepp, jag fick en massa färg igår så jag vet). Det kan ju tyckas lite mörkt till ett sommarbröllop, men jag får komplettera med en ljus sjal så kommer det bli perfekt. Jag provade en tunn cremefärgad sidensjal och silvrig kuvertväska på affären som var ljuvliga till, men de kostade också flera gånger mer än själva klänningen, så jag får försöka hitta något annat.

Jag gillar de snurrade axelbanden, det lilla strasspartiet och att affären jag köpte den i har för vana att slå in saker i silkespapper innan de läggs ner i...

... världens sötaste pappkasse i cerise och grått.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails