6.12.07

Adventspynt, so far

I år har jag börjat julpynta flera veckor före förra året, kanske beror det på att jag fick såna julkänslor i Falun. Hittills har min adventsljusstake i teak från morfar kommit upp i fönstret, samt mina hemgjorda tomteljus. Jag har varit så stressad över det här med uppsatsen att jag inte orkat ägna någon stor energi åt att pynta, men jag slängde i några bomullsbollar (såna man tar bort nagellack med) som snö/snöbollar och så fick det vara bra så. Tomtarna har inga ögon och jag är inte så säker på att de kommer att få det heller. Ljusen luktar äkta stearin och brinner så otroligt fint, det har inte runnit en endaste droppe från dem hittills. Slutligen fångade jag lite mysbelysning i fönstret.




5 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder!

hälsningar

http://densvartvitasanningen.blogg.se/

Moa sa...

Tack så mycket!

Anonym sa...

Lite glitter bland bollarna och något rött? Kanske en grå eller grå/röd vante od? /Ma

Anonym sa...

Jag vill se tomtarna lysa!!!!! /Co-producer

Moa sa...

Mm, jag får jobba på det...
Ska ta ett nytt kort i bättre ljus där tomtarna lyser :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails