25.12.07

Lulsundsfjärden

Idag tog jag och pappa en liten promenad mitt på dagen för att hinna få lite solljus på oss innan det mörknade och för att fota lite förstås. Vi kom inte längre ner än till Lulsundsfjärden 300 meter bort, sen gick vi fram och tillbaka över isen och tog kort. Men massor av frisk luft fick vi, även om det kanske inte blev så mycket motion just.

Av någon mystisk anledning låg det höbalar på en liten öppen yta en bit bort från oss.





Jag tyckte det här såg ut lite som ett gräshjärta.

En man och hund ute på promenad. Han stannade och pratade lite med pappa som höll på att fota en stubbe. Jag gjorde om bilden till svartvitt, fast det lustiga var att den nästan såg svartvit ut när den var i färg - hunden och hans svarta kläder var en sån kontrast mot isen. Så gillade jag att hunden kollade åt mitt håll också, man precis se en glimt av hans öga om man tittar noga.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails