11.12.07

Humoristiska tårtor

Under min lilla promenad genom Vännäs igår gick jag förbi en affär som sålde sockriga saker i roliga former. Lite som Wanessas Wedding cakes, som låg mitt emot där jag bodde i Södertälje, som sålde bröllopstårtor i form av grekiska tempel och dramatiska slott med tinnar och torn. Det här är snäppet mindre dramatiskt, men vad sägs om dessa piffiga tårtor och figurer?

Badmössepryddvinna och hund i badtunna. Den här är till dig, mamma :)

En riktigt snazzy bröllopstårta! Malin, känner du dig inte bitter över att ditt bröllop redan varit så att detta tillfälle aldrig kommer igen :)

Vilande hund och läsande apor, någon?

För kalas med strandtema. Förmodligen kommer barnen på kalaset att gråta lika mycket som barnet på tårtan när de ska slåss om dekorationerna...

1 kommentar:

Anonym sa...

huga! snarare lättad att jag aldrig kan få en sån prackad på mig...men nu vet du ju var du ska vända dig vid behov...

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails