25.12.07

Julstämning

Nu är klockan väldigt mycket och jag ska snart gå och lägga mig, men först ville jag dela med mig av lite stämning. Vi har haft så mysigt här idag, pappa och jag. Förutom en massa slappande framför Gilmore Girls och Keeping up appearances julspecial (Skenet bedrar på tv4+) har vi eldat i öppna spisen, ätit massor av julmat. Jag hoppas ni står ut med fler oskärpebilder, jag har ju byggt upp en så stor längtan efter att fota så hela hösten så att nu när jag har tillgång till en kamera som klarar av det kan jag inte hålla mig själv i schack!

Här är det elden som brinner, jag är helt fascinerad över att en orange eld kan ge den här typen av färger. Bokeh-eld är mycket snyggare än vanlig eld måste jag säga...

I år är det ju superkitsch som gäller här, jag har placerat ut minigranar på alla tillgängliga ställen. En står på en högtalare i vardagsrummet mot en mörkgrå gardin, fast av någon anledning blev gardinen mörklila på bild vilket inte var fy skam.

Och så slutligen en liten oskärpebild av minigranen...

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails